سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بینش مطهر

نام وبلاگ موصابارانی است: موصا یعنی محمد وحیدصافی اصفهانی وبارانی رازی است بین او وخدای او !! واین وبلاگ تلاشی است جهت انتشار آخرین محتوای طرح بینش مطهر.

ضربان....مرده رود!!

مجری روی مبل لم داده و مشغول خوش و بش کردن با میهمانان برنامه(2 نفر از بازیگران) است.فکر کردم از اتاق فرمان به او اطلاع نداده اند میان برنامه تمام شده و او باید حالت رسمی خودش را حفظ کند بعد از لحظاتی با حفظ همان فیگور رو به دوربین کرد و گفت: امیدوارم تا این لحظه از برنامه ی ما خوشتون اومده باشه .خوب خانم &شما چه غذایی دوست دارید؟ و خانم & با 70 قلم آرایش در حالیکه مانتو کوتاه و شال نامناسبی بر سر داشت گفت که لوبیا پلو دوست دارد!سپس مجری رو به میهمان مرد کرد و از او هم همین سوال را پرسید!وقتی دوربین چهره ی میهمان مرد را نشان داد فکر کردم برنامه در قهوه خانه کلید خورده چون اگر آقای میهمان سر میخورد روی مبل میخوابید و جواب میداد!او هم با لبخندی گفت آلبالو پلو دوست دارد و خانم & هم گفت بله ایشون همیشه در منزل وقتی میگم چی درست کنم میگن آلبالو پلو .مجری هم رو به میهمان مرد کرد و گفت قبل از ازدواج اینقدر چاق نبودی و هر 3 نفر با هم خندیدند.

 

زنده رود برنامه ای است که جمعه ها از شبکه ی اصفهان پخش می شود و متاسفانه به جای استفاده از مفاخر ادب و هنر و جلوه های علمی کشور از بازیگران و خواننده های ناشایستی دعوت به عمل می آورند که در سراسر برنامه مجری به بیان خاطرات خود با میهمانان و یا با سوالاتی مثل چه رنگی دوست دارید ؟چه غذایی میخورید ؟ و .... گذرانده می شود!

 

به راستی بودجه ی این برنامه ها باید از بودجه ی بیت المال هزینه شود؟!چرا مردم ما باید از دستاوردهای مملکتشان بی اطلاع باشند و  بودجه ها صرف ساخت چنین برنامه های لود و بی ارزشی شود؟!با ارائه ی کدام اطلاعات و کدام فرهنگسازی ما از مردم انتظار داریم پایبند مباحث مذهبی و ملی باشند وقتی صدا و سیمای جمهوری اسلامی نیست؟!


[ شنبه 90/4/4 ] [ 5:38 عصر ] [ محمد وحید صافی اصفهانی ]

[ نظر ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه